whohuhoulo juubel !

the last night är inatt ! imorgon flyttar viiii...... jag är glad som satan , men det känns inte als
som om the day är redan imorgon, kommer kännas wierdo ,men sjukt skönt.
sjukt skönt !
drog tidigare från jobbet idag, blir self from. imorgon där vi håller på nu, as nice.
alltså kan jag sjunga med i alla låtar jag kan, fula mig bäst fan jag vill, å ta hur många raster jag vill.
jag klagar inte ,.

för en gångs skull längtar jag till en söndag (! ) vi ska dra ihop lite folk å dra ut med adils båt
å köra en hel dag med sol å bad, + wakeboard ,kallas de så? grilla, å bara ha de' as nice.
så sol behövs under söndagen så våra planer håller..
ser så fram emot att snart bo själv med baby + wectra,
jag är nog lika glad som en snorunge blir av godis, om inte värre...
tänk att kunna knulla , äta, leva, vara osv precis som man vill å känner för, high 5 för de.

ska fixa till mig nu, ser typ fallfärdig ut, behöver färga håret idag, eftersom att jag skjutit upp de,
noppa ögonbryn, raka ben + tillbehör ;D 



haha,baby 'n me,  bilden ger mig ett skönt minne ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0