[ opsie ]

idag är det cp väder å det har typ regnat hur länge som helst.
måste erkänna att lite mysigt är det ju, men jag behöver bli lite brun så solen
hade känts mer ok..
sitter å väntar på posten, å hoppas att the paket tänker infinna sig idag.

tydligen kommer jag bli illa tvungen å hålla ett jävla tal på sis bröllopp,
jag hade tänkt att inte als göra det men blicken hon gav mig då var inte
något vackert, så antar att jag får samla mig å göra skiten,
kommer garanterat börja stamma om jag inte har druckit lagom
med alkohol innan, får se till å göra det.. jag är redan nervös?!
helt otroligt vad hon utsätter mig för.

idag sen kommer lillen över, mysigt liksom!



vart tog du vägen solen ?!?!?!?!?!?!? kaljkojnfka%%¤//(")=......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0