[ konsten med kärlek ]

kärleken kan vara det absolut bästa, finaste härligaste vackraste och alla andra
fina och mysiga ord man kan komma på, en annan gång kan det vara det värsta
sämsta äckligaste du gått igenom.
det är en riktig berg och dal bana, och antagligen både den värsta och grymmaste du åkt också.
Jag har faktiskt bara en rad olyckliga förhållanden bakom mig, men oj vad dessa har lärt mig.
Hur jag tänker och är nu kommer mycket från dessa,
jag har gått igenom så sjukt mycket, allt från att fått en kniv emot halsen och undrat om this was it,
till att sitta ensam på mitt rum och tänk att aldrig fan nånsin ska jag ge mig in i ett förhållande igen.
trott att man aldrig skulle repa sig å kunna leva igen.
Men det är just dom där sakerna som lär en, om allt vad kärlek heter.
Och till slut så finner man den man kan säga jag älskar dig till, och också mena det av hela sitt hjärta
mena det varje dag, oavsett om ni bråkade igår.
Jag är 18 år, och tror vet och hoppas att jag har den mannen i mitt liv nu,
Jag är ung, men han har tagit mig med storm, och jag tror inte han vet hur stark min kärlek är till honom.
Jag vet heller inte om jag kanske är dålig på att visa hur viktig han är för mig,
Jag vill inte förlora honom pga. att jag varit dålig på att visa mina känslor, eller min uppskattning.
Vårat bråk för två dagar sen har fått mig att varje dag vilja få han känna sig som den kung han är i
mina ögon. Jag vill att han ska veta, att om han vill så vill jag både bli hans fru, föda hans barn,
och gå igenom hela mitt liv med han vid min sida.
jag vill så gärna att han ska veta det, och tro på det lika mycket som jag gör.
kärleken är fan inte enkel, men det är ingenting i livet.
Med honom klarar jag av allt så mycket bättre ! Jag kan vara mig själv, göra sjuka saker,
gråta , må dåligt - allt tillsammans med honom.
förstå hur värdefullt det är! Det finns ingen som kan få honom eller mina känslor att bli mindre,
Han är the one, skulle jag äventyra vårat förhållande skulle jag inte vara värd honom.

jag har lärt mig att förlåta, även om jag trodde det var omöjligt, det var det till en början,
men allt vi har byggt upp tillsammans måste vara viktigare än det som hände,
att förlåta är gudomligt. men det betyder inte heller att man väljer att göra det mer än en gång.
Jag tänker inte skriva så att alla förstår, jag vill att han ska förstå,

Det känns som om jag har t vå förhållanden, både ett till dig och din familj,
Jag älskar dig och dem omkring dig, din syster är min syster, din mamma
har också fått en sorts mamma roll i mitt liv, jag har många gånger diskuterat
livet och mina personliga bekymmer och problem.. medans hon också sina.
Din pappa är one of a kind, och du vet vad jag menar.
han har så många kloka värderingar vad gäller livet, även om han inte jämt lever upp till dessa själv,
men vem gör alltid rätt ? ingen.
Jag kan säga att jag har sagt jag älskar dig i tidigare förhållanden, men efter det jag har med dig,
så vet jag att jag ljög när jag sa det , Du är den första killen jag är kär i , är lycklig med, som jag älskar.
Du anar inte vad du betyder för mig, hur ska jag kunna förklara för dig hur mycket du är för mig när
jag inte ens vet vilka ordval jag ska ta?
Det finns inte ett enda ord som kan förklara min kärlek ,det finns ingenting som kan förklara känslan!
Jag är trygg med dig.

Man är inte alltid glad, det är mänskligt att må dåligt , men att kunna må dåligt med någon,
någon som förstår är så mycket bättre.

Jag älskar dig, Kim Sören Pettersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0