[ igår ]


 syster, jag, lillen !


jag, lillen on bullit


no coments, typ?


Igår blev det  en tripp till jill ,vi krökade hos henne ett par timmar
sen drog vi oss till bullit , en jävla rockbar ! men de var kul, hade vart
bättre om älskling hade hakat, men så blev det ju inte.

träffade min bror all'so, blev en överraskning! alla hans polare
trodde han drev med dom när han sa att jag var hans syster,
dom hade känt honom i stort sett hela livet men aldrig hört talas om de,
hahaha ! baby kom vid halv 3 å körde hem mig,  sen somnade vi vid 5..

idag har det blivit missförstånd och bråk kring en grej,
och till dig kim när du läser det här;
jag älskar dig, allt som har med dig att göra, och allt med dig!
du är min förebild, bästa vän, pojkvän och en jävla fler saker!
jag skulle ärligt talat inte klara mig utan dig,
sen du och jag skapade ett VI för 2 år sen, så har jag fått
bevisat för mig att äkta kärlek visst finns, och att det också kan
vara jäävligt svårt. Men vi har klarat ut våra problem, och du är den
enda ,enda människan som vet allt om mig, allt till 100%
och jag trodde aldrig att någon någonsin skulle veta lika mycket om
mig som jag själv gör. Men att jag kunnat och vågat berätta sanningen
för en annan människa, känns otroligt. och du står endå kvar!
både bra och dåliga saker vet du om mig, och fortfarande finns du hos mig,
Jag vill aldrig förlora dig, för då skulle jag ärligt talat förlora en stor del av den
människan jag är idag. Du vet det kanske inte, men du får mig att vara en bättre
människa, du får mig att vilja visa mina bästa sidor, du får mig att vilja kämpa
och utan dig hade jag varit någon helt annanstans idag, och det hade inte varit
en lycklig historia.
Jag är tacksam som har dig, som vän pojkvän och förebild. För du får mina
dagar att kännas bättre, och du får mig att verkligen känna lyckan.
JAG ÄLSKAR DIG, glöm aldrig dom orden, för dom orden är bara till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0