[en tripp 2 vet ]

idag ska vi till veterinären med lilla bebisen, hon har fått några ( många) utslag över
hela kroppen som inte als ser trevligt ut, hon märker inte av dom als, men det ser ju ut som
om hunden kommer nyimporterad från packistan i pälsen, ok jag överdrev där men det
ser inte vackert ut.

annars vet jag inte vart dagen tar vägen idag, baby ska på äventyr med grabbarna,
typ spela tv spel å sånt jag inte får ut ett skit av, haha! (;
lillen har bosatt sig ute i ingenstans (gunsta) så ända dit ut tänker jag då inte ta mig för
trevligt sällskap,
är sugen på att säga hej hos jenny men hur jag kommer dit är ännu inte spikat.
tänk om jag hade körkort ,känns som om det aldrig riktigt kommer bli så.

igår satt jag å fyllde i massor från h&m;s katalogen, ska ringa å göra en beställning
så har nånting ruligt inträffat idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0