[ baby grattis till studeeenteen ! ]

igår tog min underbara pojkvän studenten , lagom onykter ända sen halv 8 på morgonen.
han åkte fetaste flaket med dj å massa roligheter.
jag var äckligt avundsjuk.
sen drog vi till frida å raffe där det var en del folk, på ungefär en kvart blev han miljonär också,
cash från alla håll å kanter
( där blev jag ännu mera avundsjuk) när vi började bli runda under fossingarna
drog vi till stan med marcus å stoffe, robin försvann på vägen ?

vi gick till people å avslutade med firman där jag av någon dum anledning började sjunga
hammarby visor å råkade välta ut en öl ( och alltihopa mot ett par hulligan snubbar, som givetvis inte
höll på bajen) antar att jag inte var så populär bland dessa efter det, men vafan... BAJEN !! (??)
väl hemma så porrade jag mig med baby, å somnade mycket nöjd, å lagom jävla onykter.

i morse hade jag huvudvärk men mår fine igen, väldigt bra då jag ska dra med mig lillen
på utflyttningsfest by jill, och det betyder mer alkohol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0