[ another day ]

hade som vanligt en mysig morgon med baby, å det suger lika hårt varje dag att han
sen ska lämna mig å sängen åt oss själva å dra till jobbet, det är hårt!

igår köpte jag massa tråkiga men nödvändiga stuff's , som shampo&balsam hårspray and so on,
skit kul å lägga ner alla sina pengar på sånt ju. ( - nej)
håller på å färgar håret nu, blir väl still black verkar det som, än så länge iallafall.
mitt hår känns dunder efter klippningen, hapi!
har tvätt tid kl 2, har ett ton med lakan
nu å ett ton med kläder, de e sånt som inte gör en så motiverad liksom.

har fortfarande min sakna-pappa grej för mig, så sitter å lyssnar på våran låt precis som jag
gjorde igår,
å är lite halv ledsen över allt. ska avbryta det nu snart med ett låångt varm bad,
å tänka på nånting lyckligare.

på lördag är det bröllop å sen en kväll med a lot of alkohol, gillar min släkt när dom
ställer till med roligheter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0