[ å jag som hade nyrakade ben liksom]

så fick jag inget nyp ikväll ! otur då, baby ligger å sover i sängen redan!
men förstår honom, hade jag haft något å göra å var tvungen till att gå opp kl kvart i sex
så hade jag väl somnat innan jag ens slutat jobba kanske,
sitter å väntar på att SATC ska börja, sitter å funderar på vad fan jag ska göra med mitt hår,
ena studen vill jag kapa av hela skiten å göra de blont å köra med löshår, å andra sekunden
vill jag bli rödhårig eller dra i nå jävla cp flätor, NÅGON FÖRÄNDRING IALLAFALL ?!?!?!
sjukt drygt ..

blont med tunn porrig lugg e iallafall riktigt snyggt, åsa vill ha, men de
känns långt borta.

snart blir det fan så att jag tar ut pengar både till en fet bil + en fet förändring hos frissan.
varför inte, jag kan ju!
nu ska jag fortsätta fundera på det här ,kolla på sex and the city, å kolla på min fina
pojkvän som ligger å snarkar next to me, -love-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0