tretusen år senare

flytten gick awsome, å internet fick vi ordning på igår, och baby är å handlar för tillfället,.
jag gillar vardags lunket all ready ! har hänt en del grejor på köpa fronten,
köpte en leksak till baby, en bmw -haha ! gick loss på bra ljud igår med, baslåda osv, å allt vad det heter.
musik smakar bättre med bra grejer (;
glömde självklart inte å skämma bort mig själv heller, lite uppdatering i garderoben ; en tok skön kofta,
spets linne, vit blus, lite bas linnen, munkjacka, å en del annat, fick typ värsta piken från kärringen på kicks
när jag skulle betala för mitt lip plumper by lovely dior ! , hon kallade mig snobb, old lady med ålders noja?
kändes lite åt de hållet,

när baby komsi hem ska vi (han ..) laga mat, sen mysa med petito och film.
imorgon är det work, har jag tur så får jag ledigt v. 30-31 , vilket jag så behöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0